Pages

Wednesday, December 12, 2012

Sebelum mengenal tarbiyah.

bismillah.

 Nah. Untuk anda. Yang pernah saya kenali sebelum saya kenal tarbiyah. Kita pernah bermain bersama. Bergurau bersama. Jatuh dan bangun bersama. Yang air mata saya pernah tumpah di bahu kamu. Dan kamu menjadi saksi saat hidup celaru itu.


 Teman
 Kisah silam kita pernah celaru
 Kita pernah saling tertipu
 dengan dunia fana

 Teman
 Kini aku datang menghulur tangan
 Inginku bawamu kedunia baru
 Lepas kisah semalam.

 Kawan Allah itu maha pengampun
 Takkan merugi kembali pada Dia
 Ayuh lakar semula impian baru\
 Bersama kita bina hidup lebih indah

 Apa yang pernah berlaku masa lalu
 Hanyalah khilaf aku dan kamu
 Yang masih belum mengerti
 Yang dulu belum mengerti

 Kerna kuhargai persahabatan ini
 Kerna kumahu bersamamu  ke syurga~



 untuk awak. Ya awak. awak-awak yang saya telah tinggalkan. Lepas saya berhijrah ke dunia baru. Adakalanya lidah kelu nak berkata. Apa saya boleh buat...kita sekarang punya dunia berbeza. Saya masih berharap. Dan saya masih belum mampu copy-paste ini di dalam message.

maafkan saya,awak.

2 comments:

arwa salsabila said...

enti.....lame tidak menjenguk ke sini..Moga enti sentiasa dalam dakapan rahmat dan kasih sayangnya...ingin bersama hingga ke syurga...

qul hazihi sabiili said...

ameen. moga nt pun najwa. rindu sangat dekat korang semua!